Coördinator Huishoudelijke Hulp

Functieprofiel coördinator Huishoudelijke Hulp

Docura Thuiszorg is een platte en professionele organisatie gevestigd in Hoevelaken. Docura biedt huishoudelijke hulp in heel midden Nederland. De cliënt staat bij ons centraal. Daarom vindt Docura dat zaken vooral eenvoudig en persoonlijk geregeld moeten worden. Geen lange wachtlijsten, maar snel de hulp regelen die de cliënt nodig heeft. Onze medewerkers komen bij de cliënt uit de buurt en zijn betrokken en gemotiveerd.

Functieomschrijving
Als coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten, medewerkers en opdrachtgevers. Je beheert het proces van de intake tot het beëindigen van de zorg. Je zorgt voor de continuïteit van de zorg bij de cliënten. Bij ziekte van de vaste medewerker zoek je een passende en kwalitatieve oplossing.

Je hebt een dienstverlenende en commerciële instelling.

Je krijgt de verantwoordelijkheid over medewerkers en cliënten. Daarnaast heb je een commerciële instelling om de groep cliënten uit te breiden. Om dit te realiseren stel je doelen, werk je projectmatig, ben je creatief, ga je zelfstandig te werk en haal je alles uit de kast. Hierbij verlies je uiteraard de visie van de organisatie niet uit het oog. Jouw collega’s ondersteunen jou hierbij.

Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte achtergrond (in werk en/of opleiding)
  • Je hebt minimaal een jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende functie.

Competenties:

  • Klantgericht denken/empathisch vermogen
    Verplaatsen in de klant.
  • Innovatief/Flexibel
    Niet werken volgens vaste patronen. “Out of the box” denken. Aanpassen aan de omstandigheden; in onze branche bepaalt de overheid de kaders.
  • Commercieel denken
    Klant is koning, maar het moet wel financieel haalbaar zijn. We hebben te maken met subsidie vanuit de overheid en dienen te werken conform de kaders die de overheid gesteld heeft voor Huishoudelijke Hulp.
  • Doelgericht
    Werken met een visie.
  • Zelfstandig werken
    Je hebt zelf de verantwoordelijkheid over je eigen team van medewerkers. Hierbij is het belangrijk dat je zelfstandig te werk gaat binnen je eigen pakket.
  • Affiniteit met doelgroep Onze klanten zijn mensen die door een geestelijke of lichamelijke oorzaak het huishouden (tijdelijk) zelf niet (volledig) kunnen schoonmaken.
  • Goede communicatieve vaardigheden
    Nederlands, in woord en geschrift.
  • Werken volgens bottom-up principe
    Denken in mogelijkheden en niet in beperkingen. De klant hoeft zich niet per definitie aan te passen aan onze organisatie, maar andersom.

Wat bieden wij jou?:

  • Salaris conform CAO (VVT)
  • Eindejaarsuitkering

Dienstverband:

  • 24 uren per week, verdeeld over drie dagen.
  • Tijdens afwezigheid van collega’s (ziekte/vakanties) ben je bereid om het aantal dagen uit te breiden naar vijf dagen per week.

Solliciteren?

Stuur een email met je motivatie en cv naar vacatures@docura.nl t.a.v Wesley van den Hoek

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.