Kwaliteit

Bij aanmelding stellen wij meteen samen met u een werkplan op. Daarin staan de afspraken die wij met u maken.
Vervolgens ontvangt u van ons een zorgovereenkomst.

U krijgt een cliëntenmap thuisgestuurd, met daarin de zorgovereenkomst en het werkplan. Ook zitten daarin rapportageformulieren en aftekenlijsten. De medewerker die bij u komt weet precies wat daarmee moet gebeuren, dus daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.

Om de kwaliteit te garanderen werkt Docura Thuiszorg met protocollen en instructies. Deze protocollen worden actief nageleefd en gecontroleerd.

Jaarlijks krijgen alle medewerkers van Docura Thuiszorg (bij)scholing.

Het is belangrijk om van elkaar te weten wat een ieder van elkaar verwacht. Hiervoor hebben wij onze informatiebrochure waarin staat uitgelegd wat van iedereen wordt verwacht. Van ons als organisatie, de medewerker, opdrachtgever en ook u als client .

Daarnaast voeren wij periodiek controles uit. We kijken of de protocollen en de afspraken die wij met u gemaakt hebben worden nageleefd en uitgevoerd. Ook doen wij (telefonisch) enquêtes om te kijken of de dienstverlening naar wens is. Aan de hand van de uitkomsten kijken wij wat de verbeterpunten voor onze organisatie zijn.

Copyright © Docura Thuiszorg B.V.
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers liken dit: