Over Docura Thuiszorg

Docura Thuiszorg is een platte en professionele organisatie.

Wij bieden huishoudelijke hulp in heel midden Nederland. U, als cliënt, staat bij ons centraal. Daarom vinden wij dat zaken vooral eenvoudig en persoonlijk geregeld moeten worden. Geen lange wachtlijsten, maar snel de hulp regelen die u nodig heeft. Onze medewerkers komen bij u uit de buurt en zijn betrokken en gemotiveerd.

De naam ‘Docura’ is afgeleid van de Latijnse woorden ‘domus’ (thuis) en ‘cura’ (zorg). Bij u thuis het huishouden verzorgen is onze kernkwaliteit.

Uw zorg is onze passie!
Bel ons direct
Benieuwd naar wat Docura voor u kunt betekenen? Vul het onderstaande formulier in en één van onze collega’s neemt spoedig contact met u op.

"*" indicates required fields

Naam*

Client zijn bij
Docura Thuiszorg betekent

Vaste medewerker
Er komt altijd een vaste medewerker bij u over de vloer, wel zo fijn!
Vast aanspreekpunt
Bij Docura Thuiszorg heeft u altijd een vast aanspreekpunt.
Maatwerk
Zorg is maatwerk. Daarom kijken wij graag samen met u naar uw persoonlijke wensen.

Missie

Het bieden van huishoudelijke ondersteuning, waarbij de cliënt echt centraal staat.
Geen wachtlijsten maar persoonlijke, snelle en doelgerichte hulp die de cliënt nodig heeft.
Persoonlijke en snelle communicatie naar de cliënt en medewerker vanuit een platte en professionele organisatie.

Visie

Het bieden van kwalitatieve ondersteuning aan hulpbehoevenden in heel Midden Nederland.
De cliënt staat centraal; alles wordt snel en persoonlijk is geregeld. Waarbij wordt ingespeeld op de ontwikkelingen in de zorg.
Het doel is niet om de grootste organisatie te zijn, maar om kwalitatief de beste organisatie te zijn

Kwaliteit bij Docura Thuiszorg

Bij aanmelding stellen wij meteen samen met u een werkplan op. Daarin staan de afspraken die wij met u maken. Vervolgens ontvangt u van ons een zorgovereenkomst.

U krijgt een cliëntenmap thuisgestuurd, met daarin de zorgovereenkomst en het werkplan. Ook zitten daarin rapportageformulieren en aftekenlijsten. De medewerker die bij u komt weet precies wat daarmee moet gebeuren, dus daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.

Om de kwaliteit te garanderen werkt Docura Thuiszorg met protocollen en instructies. Deze protocollen worden actief nageleefd en gecontroleerd.

Periodiek krijgen medewerkers van Docura Thuiszorg (bij)scholing op het gebied van verschillende thema’s binnen de thuiszorg.

Het is belangrijk om van elkaar te weten wat een ieder van elkaar verwacht. Hiervoor hebben wij onze informatiebrochure waarin staat uitgelegd wat van iedereen wordt verwacht. Van ons als organisatie, de medewerker, opdrachtgever en ook u als client .
Daarnaast voeren wij periodiek controles uit. We kijken of de protocollen en de afspraken die wij met u gemaakt hebben worden nageleefd en uitgevoerd. Ook doen wij (telefonisch) enquêtes om te kijken of de dienstverlening naar wens is. Aan de hand van de uitkomsten kijken wij wat de verbeterpunten voor onze organisatie zijn.
Werkgebied
Achterveld
Amersfoort
Ankeveen
Biddinghuizen
Blaricum
Bussum
De Glind
De Meern
Den Dolder
Eemnes
Elspeet
Ermelo
Gooisemeren
Harderwijk
Hierden
Hilversum
Hoevelaken
IJsselstein
Kortenhoef
Laren
Hoogland
Houten
Huis ter Heide
Huizen
Leusden
Loosdrecht
Muiden
Muiderberg
Naarden
Nederhorst den Berg
Nieuwegein
Nijkerk
Nijkerkerveen
Nunspeet
Oldenbroek
Putten
s Graveland
Soest
Soesterberg
Stoutenburg
Utrecht
Vianen
Vleuten
Weesp
Wijdemeren
Zeewolde
Zeist

Blogartikelen

AAA
Op deze pagina
Label
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram