Klachten
Klachten zijn welkom!
Helaas kan het ook voorkomen dat u niet tevreden bent. Dat kan zijn over de planning, de communicatie, de medewerker(s) of over andere zaken. Graag horen wij dat van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. We willen u vragen om eerst contact op te nemen met uw zorgcoördinator. Komt u er niet uit of wordt het probleem niet opgelost? Dan kunt u een officiële klacht indienen.
Onze klachtenmanager gaat vervolgens met uw klacht aan de slag. Het kan zijn dat hij/zij nog wat meer informatie nodig heeft. In dat geval neemt hij/zij contact met u op. Docura Thuiszorg vindt hoor en wederhoor heel belangrijk, dus als er meerdere betrokkenen zijn, dan worden die ook benaderd voor meer informatie. Bij afhandeling van de klacht wordt u schriftelijk geïnformeerd.
Vult u liever het contactformulier in om uw klacht aan te melden? Ook dat is mogelijk.
"*" geeft vereiste velden aan
Client zijn bij Docura betekent
Slim
Wij schakelen van ‘zorgen voor’ door naar ‘zorgen dat’. Door onze workflow zo efficiënt mogelijk in te richten blijft er tijd en geld over om cliënten te helpen en klaar te staan voor medewerkers. We zijn alert en blijven ons aanpassen: we willen steeds beter worden in wat we doen. Zo zorgen we dat onze cliënten comfortabel en zelfstandig thuis kunnen wonen.
Open
Wij zijn een platte organisatie. Alle medewerkers en cliënten van Docura zijn elkaars gelijke. Cliënten en collega’s kennen elkaar daardoor goed. We stellen ons benaderbaar op. We nemen drempels weg: bij ons mag je aankloppen voor ondersteuning. We zijn helder over onze werkzaamheden en bewaken ieders grenzen, om een fijne samenwerking te garanderen.
Zorgzaam
Ons werk gaat ons aan het hart. Met zorg bieden we hulp aan onze cliënten en staan we klaar voor onze collega’s. We zijn tactvol in onze benaderingen en zorgen dat cliënten en collega’s zich veilig voelen.