Klachten
Klachten zijn welkom!
Helaas kan het ook voorkomen dat u niet tevreden bent. Dat kan zijn over de planning, de communicatie, de medewerker(s) of over andere zaken. Graag horen wij dat van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. We willen u vragen om eerst contact op te nemen met uw zorgcoördinator. Komt u er niet uit of wordt het probleem niet opgelost? Dan kunt u een officiële klacht indienen.
Onze klachtenmanager gaat vervolgens met uw klacht aan de slag. Het kan zijn dat hij/zij nog wat meer informatie nodig heeft. In dat geval neemt hij/zij contact met u op. Docura Thuiszorg vindt hoor en wederhoor heel belangrijk, dus als er meerdere betrokkenen zijn, dan worden die ook benaderd voor meer informatie. Bij afhandeling van de klacht wordt u schriftelijk geïnformeerd.
Vult u liever het contactformulier in om uw klacht aan te melden? Ook dat is mogelijk.
"*" geeft vereiste velden aan
Client zijn bij
Docura Thuiszorg betekent
Vaste medewerker
Er komt altijd een vaste medewerker bij u over de vloer, wel zo fijn!
Vast aanspreekpunt
Bij Docura Thuiszorg heeft u altijd een vast aanspreekpunt.
Maatwerk
Zorg is maatwerk. Daarom kijken wij graag samen met u naar uw persoonlijke wensen.